موسسه خدمات حسابداری ارقام نگر آماده خدمات رسانی و مشاوره در زمینه خدمات حسابداری ، خدمات مالیاتی و مشاوره تامین اجتماعی به تمامی سازمان ها و شرکت های میباشد. برای مشاوره با ما در ارتباط باشید.

مالیات ارزش افزوده شرکت تامین نیروی انسانی

مالیات ارزش افزوده شرکت تامین نیروی انسانی

مالیات ارزش افزوده شرکت تامین نیروی انسانی

مالیات ارزش افزوده شرکت تامین نیروی انسانی

مالیات ارزش افزوده شرکت تامین نیروی انسانی

براساس براساس تبصره جزء (۴) بند (ب) ماده (۹) قانون مالیات بر ارزش افزوده دائمی درخصوص مالیات ارزش افزوده شرکت های تامین نیروی انسانی می بایستی شرکت  تایید سازمان بیمه گر را دریافت نماید و این امر شرط برخورداری شرکت  از معافیت مالیات بر ارزش افزوده می باشد .

لذا شرط برخورداری اینگونه شرکتها  از معافیت مالیات بر ارزش افزوده بخشی از قرارداد که مربوط به هزینه های حقوق و دستمزد است، تایید میزان حقوق و دستمزد و مزایا توسط سازمان بیمه‌گر است. لازم به توضیح است قانون دائمی مالیات بر ارزش افزوده مصوب ۲/ ۳/ ۱۴۰۰، از تاریخ ۱۳/ ۱۰/ ۱۴۰۰ لازم الاجرا شده و مشمولان این قانون مکلف به اجرای تکالیف قانونی جدید و رعایت مقررات موضوع این قانون هستند.

براساس تبصره جزء (۴) بند (ب) ماده (۹) قانون مالیات بر ارزش افزوده دائمی، در ارایه خدمت توسط شرکت‌های تامین نیرو و اشخاصی که از طریق قراردادهای حجمی خدمات خود را با در اختیار گذاشتن نیروی کار به متقاضی ارائه می کنند (مانند شرکت های ارائه دهنده خدمات پرستاری و خدمات نظافتی)، بخشی از قرارداد که مربوط به هزینه‎‌های حقوق و دستمزد است، معاف می باشد و حکم این بند مشروط به تایید میزان حقوق و دستمزد و مزایا توسط سازمان بیمه گر است.

————————————————————————————————————————

برای دریافت مشاوره مالیاتی و دریافت کلیه خدمات  با ما در تماس باشید :

تلفن ۱ :  ۰۲۱۸۸۱۹۱۴۸۲

تلفن ۲ :  ۰۲۱۸۸۱۹۱۴۸۳

فکس :    ۸۸۲۰۵۷۶۶   ۲۱  ۹۸++

Email: Info@ArghamNegar.com

 

خدمات معاف از مالیات ارزش افزوده

ضعیفمتوسطخوبخیلی خوبعالی (No Ratings Yet)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *