لوایح دفاعیه مالیاتی

ارائه خدمات تنظیم لایحه دفاعیه مالیاتی 

به طور حتم با توجه به تعدد قوانین و مقررات مالیاتی  و نیز پیچیدگی مفهومی و ارتباطی قوانین با یکدیگر ، امروزه تنظیم لایحه مالیاتی  یک امر تخصصی بوده و اشتباه در تنظیم آن می تواند به تضییع حقوق مودیان مالیاتی منجر گردد .  با عنایت به مفاد قانون مالیاتهای مستقیم و نیز آیین نامه ها و بخشنامه های مربوطه دو موضوع به شرح زیر در تنظیم لوایح دفاعیه مالیاتی  دارای اهمیت می باشد :

1-آشنایی با مراحل دادرسی مالیاتی

در مرحله اول به منظور تنظیم لایحه دفاعیه مالیاتی مناسب بایستی اطلاعات کافی در خصوص مراحل دادرسی مالیاتی وجود داشته باشد .  زیرا که در غیر اینصورت دفاع مالیاتی به نتایج اثر بخش منجر نخواهد شد و یا فرضتهای انجام اعتراض و ارائه لوایح دفاعیه از دست خواهد رفت که در این خصوص مودی مالیاتی متضرر خواهد گردید . 

2- آشنایی با قوانین و مقررات

در مرحله دوم به منظور تهیه لایحه دفاعیه مالیاتی بایستی آگاهی و اشراف کافی و لازم  به قوانین و مقررات مربوطه  به طور خاص قانون مالیاتهای مستقیم وجود داشته باشد. آشنایی با قوانین باعث تفسیر و برداشت صحیح از مباحث قانون میگردد که به طور  حتم  نقش تعیین کننده ای در دفاع صحیح در مراجع مالیاتی خواهد داشت . چه بسا بسیاری از مودیان مالیاتی که مالیات تشخیصی ایشان اشتباه و یا نا عادلانه بوده است ولی بدلیل استناد های اشتباه به قوانین و تنظیم لایحه مالیاتی ضعیف نتوانسته اند از حقوق خود در سازمان امور مالیاتی دفاع نمایند . 

برای تنظیم لایحه دفاعیه مالیاتی موثر  و بی نقص چه کنیم ؟

موسسه خدمات حسابداری و خدمات مالیاتی ارقام نگر با دارا بودن کادری متخصص نسبت به ارائه خدمات تنظیم لوایح دفاعیه مالیاتی کلیه اشخاص حقوقی  و حقیقی ارائه خدمات می نماید .

شما می توانید به بخش تماس با ما مراجعه نمایید و یا جهت تنظیم اظهارنامه مالیاتی خود با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید :

تلفن :     ۳-۸۸۱۹۱۴۸۲  ۰۲۱

فکس :    ۸۸۲۰۵۷۶۶    ۰۲۱

ضعیفمتوسطخوبخیلی خوبعالی
Loading...