موسسه خدمات حسابداری ارقام نگر آماده خدمات رسانی و مشاوره در زمینه خدمات حسابداری ، خدمات مالیاتی و مشاوره تامین اجتماعی به تمامی سازمان ها و شرکت های میباشد. برای مشاوره با ما در ارتباط باشید.

کمیته‎‌ های حل اختلاف مالیاتی در کشور

کمیته‎‌ های تخصصی حل اختلاف مالیاتی

کمیته‎‌ های حل اختلاف مالیاتی در کشور

کمیته‎‌ های حل اختلاف مالیاتی در کشور

تشکیل کمیته‎‌های حل اختلاف مالیاتی در کشور

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: وزیر اقتصاد و دارایی با تشکیل کمیته‎‌ های حل اختلاف مالیاتی تخصصی برای رسیدگی به موارد اختلاف مالیات در استان‌های سراسر کشور موافقت کرد.

دکترمحمدرضا پورابراهیمی امروز پنجم تیرماه با اشاره به مهلت باقیمانده در خصوص اظهارنامه‌های مالیاتی اظهار کرد: با توافق با وزیر اقتصاد، مقرر شد در هر استان با حضور یک نماینده از کمیسیون اقتصادی، یک نماینده از سازمان مالیاتی و یک نماینده از هیئت رئیسه اتاق اصناف مرکز استان و مدیرکل مالیاتی استان، هیئتی تشکیل و همه موارد اختلافی برای فعالان اقتصادی با سازمان مالیاتی بررسی و با اختیاراتی که از طریق سازمان مالیاتی به استان‌ها داده شده، مسائل و مشکلات مالیاتی اصناف و بازاریان حل و فصل شود.

وی توضیح داد: اصناف و بازاریان که در ارتباط با موضوع مالیاتی ۱۴۰۲ اشکال، ایراد و اختلافی دارند، سریعا درخواست مربوطه را به هیئت رئیسه اتاق اصناف استان ارائه دهند تا به صورت موردی در کمیته منتخب پرونده‌ها بررسی و گزارش آنها به کمیسیون اقتصادی ارائه شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم با مهلت ۱۰ روزه و تعیین کمیته‌های تخصصی از سوی کمیسیون اقتصادی و موافقت سران قوا بتوانیم با تعامل هر چه بیشتر با واحدهای صنفی سراسر کشور و استان کرمان اقدامات ویژه‌ای برای حل مشکلات این واحدها فراهم نماییم.

منبع خبر – خبرگزاری ایسنا

 

برای دریافت مشاوره مالیاتی و نیز آگاهی کامل از قوانین موضوعه  با ما در تماس باشید :

تلفن ۱ :  ۰۲۱۸۸۱۹۱۴۸۲

تلفن ۲ :  ۰۲۱۸۸۱۹۱۴۸۳

فکس :    ۸۸۲۰۵۷۶۶   ۲۱  ۹۸++

Email: Info@ArghamNegar.com

ضعیفمتوسطخوبخیلی خوبعالی (No Ratings Yet)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *