موسسه خدمات حسابداری ارقام نگر آماده خدمات رسانی و مشاوره در زمینه خدمات حسابداری ، خدمات مالیاتی و مشاوره تامین اجتماعی به تمامی سازمان ها و شرکت های میباشد. برای مشاوره با ما در ارتباط باشید.
مراحل دریافت شناسه کالا خدمت

مراحل دریافت شناسه کالا خدمت

مراحل دریافت شناسه کالا خدمت

مراحل دریافت شناسه کالا خدمت

ابلاغیه مالیاتی شماره ۲۶۸/۳۶۳۷۶/د در خصوص پاره ای از ابهامات و مباحث مربوط به مراحل دریافت شناسه کالا خدمت

با عنایت به مکاتبات و درخواستهای متعدد ادارات کل در خصوص پاره ای از ابهامات و مباحث مربوط به مراحل دریافت شناسه کالا خدمت مواردی به شرح ذیل ایفاد می گردد

مرحله اول دریافت شناسه کالا خدمت

میبایست تولید کنندگان وارد کنندگان کالا از طریق سامانه جامع تجارت به نشانی ntsw.ir و همچنین ارائه دهندگان خدمت از طریق سامانه مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات ایران به نشانی portal.gs1-ir.org نسبت به اخذ شناسه کالا خدمت اقدام نمایند.

مرحله دوم دریافت شناسه کالا خدمت

متولیان امر در وزارت صمت میبایست شناسه های تولید شده را جهت بارگذاری در سامانه مدیریت شناسه کالا خدمت به نشانی kalaid.tax.gov.ir به این مرکز ارسال نمایند.

مرحله سوم دریافت شناسه کالا خدمت

پس از تعیین مشمولیت و تعیین نرخ مالیات بر ارزش افزوده شناسه ها توسط کارشناسان محترم دفتر فنی و مدیریت ریسک مالیاتی در سامانه شناسه کالا خدمت به نشانی stuffid.tax.gov.ir بارگذاری می گردد.

مرحله چهارم دریافت شناسه کالا خدمت

در انتها جهت بهره برداری مودیان به منظور صدور صورتحساب الکترونیکی و ارسال به سامانه مودیان میبایست شناسه های موجود در بانک اطلاعاتی سامانه فوق الذکر به صورت روزانه در بانک اطلاعاتی سامانه مودیان درج گردد. شایان ذکر است مودیان میتوانند تا زمان بارگذاری شناسه های اختصاصی کالا خدمت در سامانه stuffid.tax.gov.ir جهت صدور صورتحساب ،الکترونیکی از شناسه های عمومی کالا خدمت مرتبط در سامانه مذکور استفاده نمایند.

 

خاطر نشان می سازد تا تاریخ ۱۴۰۲٫۰۶٫۱، تعداد ۳۷۴۰۶ شناسه عمومی ،کالا تعداد ۴۸ شناسه عمومی خدمت تعداد ۱۱۹۳۱ شناسه اختصاصی خدمت و تعداد ۱۳۸۲۷۳۳ شناسه اختصاصی کالا جهت بهره برداری مودیان محترم تخصیص داده شده است.

بنابراین باعنایت به تسریع در فرایند تخصیص نرخ ارزش افزوده و بارگذاری آن در سامانه مذکور، خواهشمند است. مراتب به نحو شایسته جهت رفع دغدغه مودیان محترم مالیاتی و اجتناب از نامه نگاری راهنمائی و اطلاع رسانی گردد.

—————————————————————————————————————

برای دریافت مشاوره و نیز کلیه خدمات حسابداری و مشاوره مالیاتی  با ما در تماس باشید :

تلفن ۱ :  ۰۲۱۸۸۱۹۱۴۸۲

تلفن ۲ :  ۰۲۱۸۸۱۹۱۴۸۳

فکس :    ۸۸۲۰۵۷۶۶   ۲۱  ۹۸++

Email: Info@ArghamNegar.com

بازگشت به صفحه اصلی 

ضعیفمتوسطخوبخیلی خوبعالی (No Ratings Yet)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *