موسسه خدمات حسابداری ارقام نگر آماده خدمات رسانی و مشاوره در زمینه خدمات حسابداری ، خدمات مالیاتی و مشاوره تامین اجتماعی به تمامی سازمان ها و شرکت های میباشد. برای مشاوره با ما در ارتباط باشید.

مالیات خودرو گران قیمت در قوانین بودجه سنواتی

مالیات خودرو گران قیمت در قوانین بودجه سنواتی

مالیات خودرو گران قیمت در قوانین بودجه سنواتی

مالیات خودرو گران قیمت در قوانین بودجه سنواتی

مالیات خودرو گران قیمت در قوانین بودجه سنواتی

مالیات خودرو گران قیمت در قوانین بودجه سنواتی کشور به شرح زیر می باشد . لازم به توضیح است مبالغ و درصد های تعیین درآمد مشمول مالیات به صورت سالانه در  قالب قانون بودجه تعیین می گردد :

مالیات خودرو گران قیمت در قانون بودجه سال ۱۳۹۹

بند ت تبصره ۶ : در سال ۱۳۹۹ انواع خودروهای سواری و وانت دوکابین دارای شماره انتظامی شخصی با ارزش هفت میلیارد ( ۷.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ) ریال و بیشتر بر اساس ارزش روز خودرو با نرخ دو دهم درصد

مالیات خودرو گران قیمت در قانون بودجه سال ۱۴۰۰

بند ش تبصره ۶ : کلیه مالکین ( اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی ) انواع خودروهای سواری و وانت دوکابین دارای شماره انتظامی شخصی به نام خود و فرزندان کمتر از ۱۸ سال و محجور تحت تکفل که در پایان سال ۱۴۰۰ مجموع ارزش آنها بیش از ده میلیارد ( ۱۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ) ریال باشد مشمول مالیات سالانه خودرو خواهد بود.

مالیات خودرو گران قیمت در قانون بودجه سال ۱۴۰۱

بند ف تبصره ۶ : در سال ۱۴۰۱ ارزش انواع خودروی سواری و وانت دو اتاق(کابین) دارای شماره انتظامی شخصی در اختیار مالکین اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی بیش از ده میلیارد ( ۱۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ) ریال مشمول مالیات سالانه خودرو خواهد بود.

مالیات خودرو گران قیمت در قانون بودجه سال ۱۴۰۲

بند ۳ تبصره ۶ : انواع خودروی سواری و وانت دو اتاق (کابین) دارای شماره انتظامی شخصی در اختیار مالکان اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی که قیمت روز خودروی آنها بیش از سی میلیارد (۳۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال است نسبت به مازاد بر این مبلغ مشمول مالیات سالانه خودرو به نرخ یک درصد (۱%) میگردند

—————————————————————————————————————

برای دریافت مشاوره و نیز کلیه خدمات حسابداری و مشاوره مالیاتی  با ما در تماس باشید :

تلفن ۱ :  ۰۲۱۸۸۱۹۱۴۸۲

تلفن ۲ :  ۰۲۱۸۸۱۹۱۴۸۳

فکس :    ۸۸۲۰۵۷۶۶   ۲۱  ۹۸++

Email: Info@ArghamNegar.com

بازگشت به صفحه اصلی 

ضعیفمتوسطخوبخیلی خوبعالی (No Ratings Yet)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *