موسسه خدمات حسابداری ارقام نگر آماده خدمات رسانی و مشاوره در زمینه خدمات حسابداری ، خدمات مالیاتی و مشاوره تامین اجتماعی به تمامی سازمان ها و شرکت های میباشد. برای مشاوره با ما در ارتباط باشید.

سیاست‌ های کلی اصلاح نظام مالیاتی

اصلاح نظام مالیاتی

سیاست‌ های کلی اصلاح نظام مالیاتی

سیاست‌ های کلی اصلاح نظام مالیاتی

سیاست‌ های کلی اصلاح نظام مالیاتی

سیاست‌ های کلی اصلاح نظام مالیاتی در چهل و یکمین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه امروز شنبه مورخ 11 آبان ماه 1398 ، با حضور اعضاء و سران سه قوه بررسی گردید .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،در  جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، سیاست‌ های  کلی اصلاح ساختار نظام مالیاتی مبتنی بر افزایش پایه مالیاتی و تصویب ممنوعیت ورود کالا‌هایی که امکان تولید داخلی آن‌ها و تأمین نیاز‌های بازار وجود دارد، بررسی شد.

در ادامه :

مباحث پیرامون اصلاحات ساختاری بودجه، رئیس سازمان برنامه و بودجه گزارشی از اقدامات صورت گرفته مطرح نمود.

سیاست‌های اصلاح ساختار  مبتنی بر افزایش پایه مالیاتی و در مقایسه با درآمد ناخالص ملی و تأمین منابع پایدار و جهت‌گیری‌های مالیاتی در حمایت از افزایش تولید و حمایت از اقشار کم درآمد، در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی، در ادامه جلسه گزارشی از عملکرد این وزارتخانه در حوزه واردات و صادرات ارایه نمود و مقرر شد ورود کالا‌هایی که امکان تولید داخلی آن و تأمین نیاز‌های بازار وجود دارد، در حمایت از تولیدگران داخلی و افزایش اشتغال ممنوع شود.

برای دریافت مشاوره مالیاتی و دریافت اطلاعات کامل با ما در تماس باشید :

تلفن ۱ :  ۰۲۱۸۸۱۹۱۴۸۲

تلفن ۲ :  ۰۲۱۸۸۱۹۱۴۸۳

فکس :    ۸۸۲۰۵۷۶۶   ۲۱  ۹۸++

Email: Info@ArghamNegar.com

ضعیفمتوسطخوبخیلی خوبعالی
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *