موسسه خدمات حسابداری ارقام نگر آماده خدمات رسانی و مشاوره در زمینه خدمات حسابداری ، خدمات مالیاتی و مشاوره تامین اجتماعی به تمامی سازمان ها و شرکت های میباشد. برای مشاوره با ما در ارتباط باشید.
چگونگی تقسیط یدهی مالیاتی

چگونگی تقسیط بدهی مالیاتی

چگونگی تقسیط بدهی مالیاتی

چگونگی تقسیط بدهی مالیاتی

چگونگی تقسیط بدهی مالیاتی  براساس  بندهای 1 و 2 مصوبه پنجاه و ششمین جلسه شورای  عالی هماهنگی اقتصادی مورخ 1399/10/22 به شرح زیر می باشد :

موضوع : ابلاغ  بندهای(1) و (2)  مصوبه پنجاه و ششمین جلسه شورای  عالی هماهنگی اقتصادی مورخ  1399/10/22

حکم بندهای (1) و(2) مصوبه پنجاه  هشتمین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی مورخ 1399/10/22 که به تأیید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) رسیده است به شرح ذیل جهت اجرا ابلاغ می گردد.

  • باتوجه به شرایط وجود اقتصادی، تا پایان سال 1400 ، به منظور جلوگیری از بروز اختال در روند تولید و اشتغال ، و با هدف امکانپذیر نمودن وصول مطالبات مالیاتی از بنگاههای تولیدی غیر دولتی ، مدت زمان تقسیط مندرج در ماده (167) قانون مالیات های مستقیم ، صرفاً برای بنگاهد هایی که برنامه احیای تولید و ساماندهی مالی آنها به تایید ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید رسیده است ، به حداکثر شصت ماه افزایش می بابد .

” مدت زمان تقسیط بدهی مالیاتی واحد های تولیدی 60 ماه می باشد “

  • به ستاد ملی تسهیل و  رفع موانع تولید اجازه داده می شود تا پایان سال 1400 ، به منظور جلوگیری از تعطیلی بنگاه های تولیدی که طرح احیای تولید و ساماندهی مالی آنها به تایید آن ستاد رسیده است ، نسبت به تعویق یکساله و فقط برای یک بار اجرائیه هایی که به درخواست سازمان های امور مالیاتی کشور ، تأمین اجتماعی ، شرکت های آب ، برق ، گاز، شبکه بانکی و شهر داری ها علیه بنگاه های مذکور صادر گردیده ، در صورت تعیین تکلیف، استمهال و تقسیط بدهی ها توسط ستاد مذکور اقدام نماید . دستگاه های مزبور و بانک ها می توانند در صورت تصویب ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید، نسبت به تعویق اجرائیه های مربوط اقدام نمایند .

 

——————————————————————————————————————————–

برای دریافت مشاوره مالیاتی و نیز آگاهی کامل از قوانین موضوعه در رابطه با چگونگی تقسیط بدهی مالیاتی   با ما در تماس باشید :

تلفن ۱ :  ۰۲۱۸۸۱۹۱۴۸۲

تلفن ۲ :  ۰۲۱۸۸۱۹۱۴۸۳

فکس :    ۸۸۲۰۵۷۶۶   ۲۱  ۹۸++

Email: Info@ArghamNegar.com

ضعیفمتوسطخوبخیلی خوبعالی
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *