موسسه خدمات حسابداری ارقام نگر آماده خدمات رسانی و مشاوره در زمینه خدمات حسابداری ، خدمات مالیاتی و مشاوره تامین اجتماعی به تمامی سازمان ها و شرکت های میباشد. برای مشاوره با ما در ارتباط باشید.

شماره منحصر بفرد مالیاتی صورتحساب الکترونیکی

شماره منحصر بفرد مالیاتی صورتحساب

شماره منحصر بفرد مالیاتی صورتحساب الکترونیکی

شماره منحصر بفرد مالیاتی صورتحساب الکترونیکی

شماره منحصر بفرد مالیاتی صورتحساب الکترونیکی

اطلاعیه شماره دو قانون سامانه مودیان

درخصوص شماره منحصر بفرد مالیاتی صورتحساب الکترونیکی مودیان مالیاتی اشخاص حقوقی مشمول رعایت مقررات قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان از 1402/01/01

موضوع: شماره منحصر بفرد مالیاتی صورتحساب الکترونیکی(شماره مالیاتی)

نظر به آنکه براساس لایحه دوفوریتی الحاق5 تبصره به ماده2 قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان، سایر اشخاص حقوقی بجز اشخاص حقوقی موضوع ماده16 قانون مالیات برارزش افزوده مصوب سال 1400، از تاریخ 1402/01/01 مکلف به رعایت مقررات قانون یاد شده و صدور صورتحساب الکترونیکی و ارسال آن به سامانه مودیان خواهند بود، موارد زیر درباره شماره  (شماره مالیاتی) اعلام می گردد:

شماره مالیاتی: شماره ای است یکتا در سامانه مودیان که به ازای هرصورتحساب تولید و به صورت منحصر به فرد به آن صورتحساب تخصیص داده می شود. ساختار شماره مالیاتی از چهار مولفه با طول ثابت تشکیل شده است، طول شماره مالیاتی 22 کاراکتر و به صورت ثابت میباشد.

یک رقم کنترلی سریال داخلی صورتحساب حافظه مالیاتی به صورت Hex با طول ثابت 10 رقم تاریخ ثبت صورتحساب در حافظه مالیاتی به صورت Hex باطول ثابت 5 شناسه یکتای حافظه مالیاتی به طول ثابت 6 کاراکتر

جزئیات و توضیحات بیشتر در قالب سند “قالب شناسه یکتای حافظه مالیاتی و شماره منحصر به فرد مالیاتی” و از طریق نشانی intamedia.ir، بخش پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان، بخش آیین نامه ها دستورالعملها و نرم افزارهای مرتبط ، در دسترس می باشد.

———————————————————————————————————

برای دریافت مشاوره و نیز کلیه خدمات حسابداری و مشاوره مالیاتی  با ما در تماس باشید :

تلفن ۱ :  ۰۲۱۸۸۱۹۱۴۸۲

تلفن ۲ :  ۰۲۱۸۸۱۹۱۴۸۳

فکس :    ۸۸۲۰۵۷۶۶   ۲۱  ۹۸++

Email: Info@ArghamNegar.com

بازگشت به صفحه اصلی 

ضعیفمتوسطخوبخیلی خوبعالی (No Ratings Yet)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *