موسسه خدمات حسابداری ارقام نگر آماده خدمات رسانی و مشاوره در زمینه خدمات حسابداری ، خدمات مالیاتی و مشاوره تامین اجتماعی به تمامی سازمان ها و شرکت های میباشد. برای مشاوره با ما در ارتباط باشید.

تخصیص کارپوشه و عضویت در سامانه مودیان

تخصیص کارپوشه و عضویت در سامانه مودیان

تخصیص کارپوشه و عضویت در سامانه مودیان

تخصیص کارپوشه و عضویت در سامانه مودیان

تخصیص کارپوشه و عضویت در سامانه مودیان

اطلاعیه شماره 1 قانون سامانه مودیان

درخصوص تخصیص کارپوشه و عضویت در سامانه مودیان ، مودیان مالیاتی اشخاص حقوقی مشمول رعایت مقررات قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان از 1402/01/01

موضوع: تخصیص کارپوشه و عضویت در سامانه مودیان

نظر به آنکه براساس لایحه دوفوریتی الحاق 5 تبصره به ماده2 قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان،سایر اشخاص حقوقی بجز اشخاص حقوقی موضوع ماده 16 قانون مالیات برارزش افزوده مصوب سال 1400،از تاریخ 1402/01/01 مکلف به رعایت مقررات قانون یاد شده و صدور صورتحساب الکترونیکی و ارسال آن به سامانه مودیان خواهند بود، موارد زیر درباره تخصیص کارپوشه و عضویت در سامانه مودیان اعلام می گردد:

1-به کلیه مودیانی که در سامانه ثبت نام الکترونیکی به نشانی https://my.tax.gov.ir ثبت نام داشته و ثبت نام آنها بر اساس  معیارهای تعیین شده از نظر سازمان امور مالیاتی کشور تکمیل شده محسوب شود،در سامانه مودیان کارپوشه تخصیص داده شده است.

2-مودیان برای ورود به کارپوشه می توانند از طریق نشانی https://my.tax.gov.ir وارد سامانه مودیان شده و متعاقبا با درج نام کاربری و رمز عبور دریافتی از سامانه احزار هویت ، از طریق سیستم احزار هویت سازمان امور مالیاتی ، وارد کارپوشه اختصاصی خود شوند. کلیه اشخاص حقوقی می توانند از شناسه ملی به عنوان نام کاربری استفاده نمایند.

3-پس از انتخاب پرونده مالیاتی ، در بخش عضویت کارپوشه امکان تکمیل اطلاعات و دریافت شناسه یکتای حافظه مالیاتی دریافت شده به عنوان بخشی از شماره منحصر بفرد مالیاتی صورتحساب ، در کلیه صورتحساب های فروش صادره درج خواهد گردید جزئیات و توضیحات بیشتر در قالب سند “سند راهنمای پایانه فروشگاهی و سامانه مودیان در بخش کارپوشه و عضویت در سامانه مودیان” و از طریق نشانی intamedia.ir، بخش پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان ، بخش آیین نامه ها دستورالعملها و نرم افزار های مرتبط ، در دسترس می باشد.

———————————————————————————————————

برای دریافت مشاوره و نیز کلیه خدمات حسابداری و مشاوره مالیاتی  با ما در تماس باشید :

تلفن ۱ :  ۰۲۱۸۸۱۹۱۴۸۲

تلفن ۲ :  ۰۲۱۸۸۱۹۱۴۸۳

فکس :    ۸۸۲۰۵۷۶۶   ۲۱  ۹۸++

Email: Info@ArghamNegar.com

بازگشت به صفحه اصلی 

ضعیفمتوسطخوبخیلی خوبعالی
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *