موسسه خدمات حسابداری ارقام نگر آماده خدمات رسانی و مشاوره در زمینه خدمات حسابداری ، خدمات مالیاتی و مشاوره تامین اجتماعی به تمامی سازمان ها و شرکت های میباشد. برای مشاوره با ما در ارتباط باشید.

مشوق های مالیاتی انتشاراتی، مطبوعاتی، فرهنگی و هنری

مشوق های مالیاتی انتشاراتی، مطبوعاتی

مشوق های مالیاتی انتشاراتی، مطبوعاتی، فرهنگی و هنری

مشوق های مالیاتی انتشاراتی، مطبوعاتی، فرهنگی و هنری

مشوق های مالیاتی برای فعالیت های انتشاراتی، مطبوعاتی، قرآنی، فرهنگی و هنری

مشوق های مالیاتی برای فعالیت های انتشاراتی، مطبوعاتی، قرآنی، فرهنگی و هنری براساس قوانین و مقررات  مالیاتی به شرح زیر می باشد :

بند (ل) ماده 139 قانون مالیات های مستقیم: فعالیت های انتشاراتی و مطبوعاتی و قرآنی(دارای مجوز فرهنگ و ارشاد اسلامی و دستگاه های زیربط)، فرهنگی و هنری که به موجب مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می شوند، از پرداخت مالیات معاف است.

به موجب ماده (1) دستورالعمل موضوع ماده(12) آیین نامه اجرایی تبصره (3) ماده (139) قانون موصوف، تعریف فعالیت های انتشاراتی، مطبوعاتی، قرآنی، فرهنگی و هنری به شرح زیر است:

الف- فعالیت های انتشاراتی: مجموعه فعالیت هایی که درفرآیند آفرینش فکری، تولید فنی، حروف چینی چاپ، پخش و فروش کتاب انجام می شود تا به صورت مکتوب و یا الکترونیک عرضه گردد و به دست مصرف کننده برسد.

ب- فعالیت های مطبوعاتی: مجموعه فعالیت هایی که در تولید و نشر خبر، گزارش، آگهی و اطلاع رسانی، انتشار و عرضه مطبوعات و نشریات شامل روزنامه و مجله یا دیگر انواع آن به صورت چاپی، الکترونیک و یا از طریق رسانه های دیگر در دسترس و بهره برداری عموم قرار می گیرد.

 ” مشوق های مالیاتی انتشاراتی، مطبوعاتی، قرآنی، فرهنگی و هنری “

ج- فعالیت های فرهنگی: مجموعه فعالیت هایی که برای توسعه ارتباطات فرهنگی، پرکردن اوقات فراغت و یا در جهت افزایش آگاهی های عمومی صورت می گیرد، نظیر: ترویج، عرضه، ارزشیابی، پژوهش و نقد و بررسی آثار فرهنگی و هنری، آموزش های فرهنگی و هنری، اجرای صحنه ای، نمایشگاه ها، مسابقات و جشنواره های فرهنگی و هنری.

1-ج- محتوای فرهنگی: هر پدیده شامل آثار دیداری، شنیداری، نوشتاری و یا ترکیبی از آنها در هر شکل و قالب

د- درآمدهای حاصل از فعالیت ای هنری: مجموعه فعالیت هایی که در فرآیند خلاقیت، تولید، تکثیر، اجرای صحنه ای، نمایش و توزیع آثار سینمایی، سمعی و بصری،موسیقیایی، هنری، نمایشی، هنرهای تجسمی و مرمت و بازسازی آثار تاریخی، فرهنگی و باستانی انجام می گردد.

شرایط اعطای معافیت(مالیات به نرخ صفر)

الف- ثبت نام در نظام مالیاتی

ب- اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح برای فعالیت های فوق الذکر

ج- تسلیم اظهارنامه مالیاتی، شامل ترازنامه و حساب سود و زیان و ارائه دفاتر قانونی، اسناد و مدارک حسابداری در مواعد مقرر قانونی برای عملکرد مورد نظر

د- ابراز کلیه درآمدها به نحو کامل و شفاف به سازمان امور مالیاتی کشور زیرا مالیات با نرخ صفر صرفا شامل درآمد ابرازی، به جز درآمدهای کتمان شده می باشد

 

—————————————————————————————————————

برای دریافت مشاوره مالیاتی و دریافت کلیه خدمات  با ما در تماس باشید :

تلفن ۱ :  ۰۲۱۸۸۱۹۱۴۸۲

تلفن ۲ :  ۰۲۱۸۸۱۹۱۴۸۳

فکس :    ۸۸۲۰۵۷۶۶   ۲۱  ۹۸++

Email: Info@ArghamNegar.com

برگشت به صفحه اصلی

ضعیفمتوسطخوبخیلی خوبعالی (No Ratings Yet)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *