موسسه خدمات حسابداری ارقام نگر آماده خدمات رسانی و مشاوره در زمینه خدمات حسابداری ، خدمات مالیاتی و مشاوره تامین اجتماعی به تمامی سازمان ها و شرکت های میباشد. برای مشاوره با ما در ارتباط باشید.

بخشنامه 14/6 جدید درآمد سازمان تامین اجتماعی

بخشنامه 14/6 جدید درآمد سازمان تامین اجتماعی

بخشنامه 14/6 جدید درآمد سازمان تامین اجتماعی

بخشنامه 14/6 جدید درآمد سازمان تامین اجتماعی

بخشنامه 14/6 جدید درآمد سازمان تامین اجتماعی

بخشنامه 14/6 جدید درآمد سازمان تامین اجتماعی به موضوع ماخذ احتساب حق بیمه قراردادهای مکانیزه غیرعمرانی در معادن توسط شعب تامین اجتماعی و فرآیند آن پرداخته است . متن بخشنامه 14/6 جدید درآمد به شرح زیر می باشد  :

موضوع : ماخذ احتساب حق بیمه قراردادهای مکانیزه غیرعمرانی در معادن

 اداره کل استان :

شعبه :

پیرو بخشنامه 14 جدید درآمد و با توجه به بکارگیری ماشین آلات و تجهیزات سنگین در قراردادهای باطله برداری ، استخراج و تولید مواد معدنی در معادن آهن (چادرملو ، چغارت ، مرکزی ، گل گهر ) ، مس (اهر، میدوک ، سرچشمه ) سرب و روی (انگوران ، مهدی آباد ، کالسیمین) از قبیل شاول ، دامپتراکت ، دستگاه های حفاری و همچنین مصلح مصرفی مورد نیاز مانند دیتامیت ، آنفو و هزینه تهیه و نگهداری ماشین آلات سنگین مذکور و تغییر نسبت دستمزد به کل کار انجام شده با توجه به نقش ماشین آلات و تجهیزات مذکور دراجرای اینگونه قراردادها پس از بررسی های کارشناسی توسط سازمان و بنا به پیشنهاد هیات مدیره موضوع در اجرای ماده 41 قانون تامین اجتماعی در شورایعالی سازمان مطرح و مقرر گردید :

1-حق بیمه قراردادهای های باطله برداری، استخراج و تولید مواد معدنی در معادن فوق الذکر منعقده از تاریخ 20/11/86 ببعد که ب ماشین آلات و تجهیزات اشاره شده اجرا می گردند به ماخذ 5/4% نسبت به ناخالص کل کارکرد ( با اعمال ضریب دستمزد 7/16% نسبت به کل کار انجام شده ) به انضمامبیمه بیکاری متعلقه محاسبه و با رعایت مقررات جاری سازمان مطالبه گردد.

2-  با عنایت به مفاد اظهارنظر شماره 85688/513/مورخ 30/7/86 دفتر امور فنی ، تدوین معیار ها و کاهش خطرپذیری از زلزله معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری ، موضوع ذکر 4 بند ب از بخش اول بخشنامه 14 جدید درآمد در خصوص ضریب پیشنهادی پیمانکار بالاتر از بهارس پایه مصوب ( یلوس ) اصلاح و اعلام میدارد در اینگونه موارد نیازی به اخذ مجوز از شورایعالی فنی نبوده و کلیه قراردادهای منعقده از محل اعتبارات طرحهای عمرانی دولت و با رعایت فهارس پایه صرفنظر از میزان پلوس مشمول مصوبات 19 و 13  شورایعالی سازمان خواهند بود.

در ادامه بخشنامه 14/6 جدید درآمد سازمان تامین اجتماعی آمده است :

3- پیرو دستور اداری شماره 58083 مورخ 10/6/86 و بنایت به تقاضای مکرر ادارات کل استانها و افزایش حجم کارکرد قراردادهای پیمانکار و عدم امکان کنترل سریع مفاصا حساب ها وفق دستور اداری مذکورتوسط رئیس و کارشناس ارشد درآمد ادارت کل و به منظور پاسخگویی مطلوب به پیمانکاران متقاضی مفاصا حساب مبلغ مندرج در بند 3 دستور اداری مذکور از 1/1/87 در خصوص ادارات کل تیپ یک به مبلغ 1.500.000.000 ریالادارات کل تیپ 2 به مبلغ 1.000.000.000 ، و ادارات کل تیپ 3 به مبلغ 750.000.000 اصلاح و مقرر می گردد در سالهای بعدی معادل رشد حداقل دستمزد سنواتی به مبلغ مذکور اضافه گردد.

4- در خصوص قراردادهای غیر عمرانی که ناخالص کار کرد آنها بیش از ده میلیارد ریال می باشد لازم است قبل از محاسبه و اعلام بدهی پرونده از طریق شعبه با اخذ اطلاعات کامل و استخراج گردش حساب و همچنین کارکرد پیمانکاران فرعی جهت بررسی و اظهارنظر  در ارتباط با ماخذ احتساب حق بیمه به اداره کل درآمد حق بیمه ارسال و وفق نظر اداره کل مذکور اقدام گردد.

5-شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین مکلف است در اسرع وقت با همکاری اداره کل درآمد حق بیمه نسبت به اصلاح نرم افزار محاسباتی مربوطه اقدام نماید.

مسئول حسن اجرای این بخشنامه مدیران کل ، معاونین روسای دارت و کارشناسان اداره کل و روسا و معاونین بیمه ای ومسئولین درآمد شعب می باشند.

برای دریافت مشاوره تامین اجتماعی و دریافت اطلاعات کامل با ما در تماس باشید :

تلفن ۱ :  ۰۲۱۸۸۱۹۱۴۸۲

تلفن ۲ :  ۰۲۱۸۸۱۹۱۴۸۳

فکس :    ۸۸۲۰۵۷۶۶   ۲۱  ۹۸++

Email: Info@ArghamNegar.com

ضعیفمتوسطخوبخیلی خوبعالی (No Ratings Yet)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *