موسسه خدمات حسابداری ارقام نگر آماده خدمات رسانی و مشاوره در زمینه خدمات حسابداری ، خدمات مالیاتی و مشاوره تامین اجتماعی به تمامی سازمان ها و شرکت های میباشد. برای مشاوره با ما در ارتباط باشید.
بیمه دانشجویان دانشگاهها

بیمه دانشجویان دانشگاهها

بیمه دانشجویان دانشگاهها

بیمه دانشجویان دانشگاهها

براساس مفاد بخشنامه 685 امور فنی بیمه شدگان تامین اجتماهی چگونگی بیمه دانشجویان دانشگاهها تبیین گردید . متن بخشنامه مربوطه به شرح زیر می باشد :

بیمه دانشجویان دانشگاهها

به منظور تعمیم و گسترش پوشش بیمه به آحاد افرادجامعه و در اجرای بند “7” یک هزار و هشتصد و بیست و دومین صورتجلسه مورخ 29/05/97 هیأت مدیره محترم سازمان ” دانشجویان دانشگاهها با ارئه کارت دانشجوئی معتبر ” بر اساس درآمد مبنای پرداخت حق بیمه که از 1/1 برابر حداقل دستمزد مصوب شورای عالی کار کمترنخواهد بود ، از تاریخ 31/06/97 مشمول مقررات مربوط به قانون بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد قرار گرفته اند بنابراین به منظور اجرای صحیح مقررات ضمن تنفیذ اقدامات گذشته در این زمینه ، نظر واحدهای اجرائی را به مفاد بندهای زیر جلب می نماید :

1-چنانچه دانشجو صرفاً به تحصیل اشتغال داشته و تحت تکفل قانونی پرد و یا مادر باشد ، بهره مندی وی از خدمات درمانی سازمان به تبع والدین ، همزمان با بیمه پردازی در قالب بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد (بیمه دانشجویی) با رعایت سایر شرایط مقرر امکان پذیر خواهد بود .

2-باتوجه به اینکه تحصیل شغل تلقی نمی گردد لذا در صورتی که دانشجو طبق ضوابط مربوطه مشمول دریافت مستمری بازندگان باشد ،پذیرش درخواست و عقد قرارداد با وی همزمان با دریافت مستمری در چارچوب قانون بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد (بیمه دانشجویی) بلامانع می باشد . بدیهی است در سایر موارد ، اجرای دقیق ضوابط و مقررات قانون یاد شده شامل شرط سنی ،دستمزد مبنای پرداخت حق بیمه و… در خصوص این قبیل از افراد الزامی خواهد بود.

مسئول حسن اجرای این بخشنامه مدیران کل و معاونین بیمه ای ، رؤسا  کارشناسان ارشد امور فنی بیمه شدگان ، وصول حق بیمه ، امور فنی مستمری ها ، نامنویسی و حسابهای انفرادی، کارشناسان ارشد (رابطین) امور کاگزاری ها و مسئول آمار ادارت کل استانها، دفترآمار و محاسبات اقتصادی و اجتماعی ، روؤسا و مسئولین مرتبط شعب و نیز شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تأمین خواهند بود .

برای دریافت مشاوره تامین اجتماعی و دریافت اطلاعات کامل با ما در تماس باشید :

تلفن ۱ :  ۰۲۱۸۸۱۹۱۴۸۲

تلفن ۲ :  ۰۲۱۸۸۱۹۱۴۸۳

فکس :    ۸۸۲۰۵۷۶۶   ۲۱  ۹۸++

Email: Info@ArghamNegar.com

ضعیفمتوسطخوبخیلی خوبعالی
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *