موسسه خدمات حسابداری ارقام نگر آماده خدمات رسانی و مشاوره در زمینه خدمات حسابداری ، خدمات مالیاتی و مشاوره تامین اجتماعی به تمامی سازمان ها و شرکت های میباشد. برای مشاوره با ما در ارتباط باشید.

بابت اس ام اس کارتخوان چه کنیم ؟

پیامک دستگاه پوز

بابت اس ام اس کارتخوان چه کنیم ؟

بابت اس ام اس کارتخوان چه کنیم ؟

بابت اس ام اس کارتخوان چه کنیم ؟

در این روزها برای تعدادی زیادی از اشخاص اس ام اس کارتخوان توسط سازمان امور مالیاتی ارسال گردیده است . به طور معمول متن این اس ام اس ها به شرح زیر می باشد :

” شما دارای کارتخوان فعال فاقد پرونده مالیاتی بوده و مطابق ماده 11 قانون پایانه های فروشگاهی مشمول تشکیل پرونده مالیاتی می باشید .

یا

” دارنده محترم کارتخوان / درگاه پرداخت ، ثبت نام پرونده مالیاتی با شماره رهگیری *******  برای شما ایجاد شده است . ضروریست طی 15 روز برای تکمیل اطلاعات به نشانی *** مراجعه نمایید. درغیر این صورت طبق ماده 11 قانون پایانه های فروشگاهی کارتخوان / درگاه پرداخت شما قطع خواهد شد .

حال بابت اس ام اس کارتخوان چه کنیم ؟

با توجه به اطلاعیه قبلی لینک پایانه تازه تاسیس پایانه مودیان به ادرس  my.tax.gov.ir برای رویت دستگاه های کارتخوان ثبت شده به نام مودی و در صورت صحیح بودن الصاق آن به پرونده مالیاتی و در صورت مغایرت غیر فعال سازی آن توسط سازمان امور مالیاتی میسر شد‌

لازم به ذکر است برای استفاده از پایانه مذکور نام کاربری و رمز سامانه ثبت نام کد اقتصادی ناکاراست و برای استفاده از سامانه مذکور باید ثبت نام‌ کرده و برای ورود نام کاربری و رمز جدید دریافت کنید. که پس از ثبت نام به شماره همراه شما ارسال خواهد شد.

پس از ورود وارد قسمت تعداد پایانه های فروش شده و پس از مشاهده دستگاه های کارتخوان ثبت شده به نام‌ شما برای دستگاه های کارتخوان معتبر مورد استفاده از گزینه الصاق به پرونده مالیاتی و برای حذف دستگاه هایی که به نام شما نیست یا درگذشته جمع آوری شده از گزینه درخواست غیر فعال سازی که زیر مشخصات دستگاه مورد نظر موجود می شود استفاده کرده و در پایان از بالای صفحه گزینه ثبت نهایی را بزنید.

لازم به ذکر است برای اطمینان از دستگاه معتبر مورد استفاده از مشخصات پشت دستگاه شماره پایانه را با شماره درج شده در سامانه مطابقت داده تا از صحت اطلاعات اطمینان حاصل فرمایید.

—————————————————————————————————————————

برای دریافت مشاوره و دریافت کلیه خدمات  با ما در تماس باشید :

تلفن ۱ :  ۰۲۱۸۸۱۹۱۴۸۲

تلفن ۲ :  ۰۲۱۸۸۱۹۱۴۸۳

فکس :    ۸۸۲۰۵۷۶۶   ۲۱  ۹۸++

Email: Info@ArghamNegar.com

ضعیفمتوسطخوبخیلی خوبعالی
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *