موسسه خدمات حسابداری ارقام نگر آماده خدمات رسانی و مشاوره در زمینه خدمات حسابداری ، خدمات مالیاتی و مشاوره تامین اجتماعی به تمامی سازمان ها و شرکت های میباشد. برای مشاوره با ما در ارتباط باشید.
خدمات حسابداری آنلاین

خدمات حسابداری آنلاین

خدمات حسابداری آنلاین

خدمات حسابداری آنلاین

خدمات حسابداری آنلاین را می توان یکی از هزاران زمینه های ایجاد شده در نتیجه پیشرفت های تکنولوژیکی نرم افزاری ها و شبکه های کامپیوتری دانست . خدمات حسابداری آنلاین می تواند در بسیاری از زمینه ها به کلیه سازمان ها سود رسانی نموده و موجب بهینه شدن فعالیتها گردد . از مهمترین مزایای آن استفاده بهینه از نیروی کار ، صرفه جویی در هزینه ها و فضای فیزیکی شرکتها و سازمانها ، دقت بالای خدمات ارائه شده و نیز امکان دریافت گزارشات مدیریت به صورت 24 ساعته و بدون توجه به محل فیزیکی را یاد نمود .

اشکال مختلف خدمات حسابداری آنلاین

خدمات حسابداری آنلاین تمام وقت

در این نوع خدمات تیم حسابداری آنلاین شرکت که در محل این موسسه حضور فیزیکی دارند در تمام ساعات کاری شرکت ( براساس توافق های فی مابین ) در ارتباط کامل کاری با شرکت می باشند به طوری که در عمل تیم حسابداری مجازی در زمان ایجاد مستندات اقدام به ثبت رویدادهای مالی می نمایند و ارکان شرکت نیز به طور روزانه می توانند گزارشات لازم را از سیستم دریافت نموده یا از واحد حسابداری مجازی خود دریافت نمایند .

در این شکل کلیه اسناد و مدارک اسکن شده و  به صورت روزانه در اختیار تیم حسابداری مجازی قرار گرفته و عملیات حسابداری صورت می پذیرد . لازم به توضیح است در این حالت بایگانی کلیه مدارک و مستندات در محل شرکت خدمات گیرنده بایگانی می گردد و کلیه پی گیری های مالیاتی و تامین اجتماعی نیز توسط تیم حسابداری صورت می پذیرد و در صورت لزوم حسابدارانی به صورت متناوب در شرکت حضور می یابند .

خدمات حسابداری آنلاین پاره وقت

این نوع خدمات حسابداری درخصوص شرکتهایی کاربرد دارد که از نظر رویدادهای مالی و فعالیتهای اقتصادی در سطح متوسط و پایین قرار دارند به طوری که تنها با ارائه خدمات آنلاین حسابداری در فواصل زمانی مشخص و منظم کلیه رویدادهای مالی با کیفیت مطلوب در سیستم حسابداری ثبت گردیده و گزارشات لازم ارائه گردد .

در این شکل همکاری نیز همانند حالت فوق کلیه اسناد و مدارک اسکن شده و  در فواصل زمانی مشخص در اختیار تیم حسابداری مجازی قرار گرفته و عملیات حسابداری صورت می پذیرد . لازم به توضیح است در این حالت نیز بایگانی کلیه مدارک و مستندات در محل شرکت خدمات گیرنده خواهد بود  و کلیه پی گیری های مالیاتی و تامین اجتماعی نیز توسط تیم حسابداری صورت می پذیرد و در صورت لزوم حسابدارانی به صورت متناوب در شرکت حضور می یابند .

لازم به توضیح است در هر دوحالت فوق الذکر اصل مدارک و مستندات در محل شرکت خدمات گیرنده بایگانی می گردد . ولی در صورت درخواست شرکت بایگانی ها می تواند در دفتر موسسه نیز صورت پذیرد .

انواع سیستم حسابداری آنلاین

 بستر سیستم های حسابداری آنلاین به دو صورت می باشد . در حالت اول سیستم نرم افزار حسابداری توسط شرکت خریداری و در محل شرکت استقرار می باشد و تیم حسابداری مجازی با اتصال به سرور مستقر در شرکت خدمات حسابداری را ارائه می نمایند و در حالت دوم شرکت از سیستم های نرم افزاری مستقر در موسسه استفاده می نماید و نیازی به خرید سیستم حسابداری ندارد و تنها در پایان هر سال یک نسخه بک آپ نرم افزار را دریافت می نماید  .

مزایای استفاده از خدمات حسابداری آنلاین

  • استفاده از تیم حسابداری با تجربه و مجرب
  • پرداخت هزینه های بسیار کمتر نسبت به تیم حسابداری مستقر
  • دقت بسیار بالا در دریافت خدمات حسابداری
  • به روز بودن سیستم حسابداری
  • عدم اشغال فضای فیزیکی در محل شرکت جهت واحد حسابداری
  • امنیت بالای دیتا های حسابداری
  • امکان دریافت گزارشات مالی به صورت 24 ساعته
  • امکان دریافت گزارشات مالی از هر نقطه ای در جهان
  • محرمانه ماندن کلیه اسناد و مدارک

چرایی استفاده از خدمات حسابداری آنلاین

با توجه به توضیحات فوق و مزایای برشمرده درخصوص استفاده از سرویس حسابداری آنلاین ،  در شرایط کنونی اقتصادی که یکی از مهمترین اهداف سازمانها و شرکت ها استفاده بهینه از نیروی کار و صرفه جویی منابع می باشد ، استفاده از این نوع خدمات توصیه می گردد به طوری که در بسیاری از کشورهای جهان این نوع خدمات توسعه روز افزون داشته است .

موسسه خدمات حسابداری ارقام نگر با دارا بودن تجربه ای ارزنده در زمینه ارائه کلیه خدمات حسابداری آنلاین می تواند همکاری بسیار پویا و موثری با شرکتها در این رابطه داشته باشد .

————————————————————————————-

برای دریافت مشاوره و نیز آگاهی کامل از شرایط ارائه خدمات حسابداری با ما در تماس باشید :

تلفن ۱ :  ۰۲۱۸۸۱۹۱۴۸۲

تلفن ۲ :  ۰۲۱۸۸۱۹۱۴۸۳

فکس :    ۸۸۲۰۵۷۶۶   ۲۱  ۹۸++

Email: Info@ArghamNegar.com

ضعیفمتوسطخوبخیلی خوبعالی
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *